Laser PLUS – kod genito-urinarnog sindroma

Početna / Ginekologija / Laser PLUS – kod genito-urinarnog sindroma

Vulvo-vaginalna atrofija uzrokuje gubitak nutrijenata, elastina i kolagena koji su važni gradivni elementi rodnice i stidnice. Ovo stanje može uzrokovati iritaciju, pečenje, suhoću rodnice, narušiti kontrolu otjecanja mokraće, te bol kod spolnih odnosa. Zanemarivanje ovih simptoma negativno utječe na spolni život, na odnos s partnerom, te na opću kvalitetu života.

U našoj ginekološkoj poliklinici uspješno se nosimo s  ovim problemima. Kontaktirajte nas da otvoreno razgovaramo o vašim tegobama i nedoumicama, nakon čega ćemo vam preporučiti terapijski model koji najbolje odgovara vašem stanju.

Pri tome primjenjujemo tri vrste terapijskih postupaka ovisno o vašem kliničkom stanju:

1. Monalisa Touch
CO2 laserska terapija, minimalno invazivana, djelotvorna, sigurna, bezbolna (bez anestezije), bez nuspojava, validirana kliničkim studijama za vulvo-vaginalno zdravlje
2. Monalisa Touch
u kombinaciji s PRP
PRP (plazma obogaćena trombocitima) - liječenje plazmom obogaćenom trombocitima koji luče faktore rasta i aktiviraju matične stanice te regeneriraju tretirano područje
3. Monalisa Touch
u kombinaciji s PRP i HA
Hyaluronic acid (hijaluronska kiselina), najsnažnije djelovanje singerizmom sve tri metode gdje hijaluronska kiselina kao glavna komponenta međustaničnog prostora veže vodu, daje volumen i stimulira migraciju stanica

1. Monalisa Touch

MonaLisa Touch”  - laserska terapija o kojoj smo već pisali na našim stranicama.

Već više od 30 godina DEKA je bila inovativna u novim medicinskim laserskim uređajima i medicinskim terapijama. MonaLisa Touch terapijska metoda u ginekologiji rješava tegoba za koje, do sada, nismo imali kvalitetno rješenje. Zahvaljujući vrhunskoj tehnologiji inkorporiranoj “MonaLisa Touch” rezultati su doista nevjerojatni!

Laserski terapijski postupak je namijenjen oporavku funkcije vaginalnog i vulvarnog područja.

Bezbolnom, kliničkim studijama dokazanom metodom, obnavlja se i poboljšava tonusa vagine, ojačanjem zida cijelog vaginalnog kanala te liječi urinarna inkontinencija i vaginalna suhoća.

Ako imate problema s:

• gubitkom vaginalnog tonusa
  • bježanjem mokraće kod kašljanja, kihanja ili vježbanja
  • bol ili samo nelagoda pri spolnom odnosa

Ako je došlo do opuštanja kože velikih usana:

• primjetna razlika u izgledu oblik “ispuhanog balona”
  • funkcionalno - prekomjerno znojenje i razvoj neugodnog mirisa
  • češće infekcije

Nemojte više patiti, kontaktirajte nas i zakažite termin!

2. Monalisa Touch u kombinaciji s PRP

Postupak koji uključuje kombinaciju MonaLisa Touch laserske terapije s  terapijom PRP-om.

Taj postupak uključuje vađenje krvi iz koje se posebnom centrifugom ekstrahira plazma obogaćena trombocitima koji otpuštaju faktore rasta i privlače matične stanice. Dolazi do biološka aktivacija u tretiranom području te singerizam u stimulaciji regeneracije tkiva.

Princip na kojem radi PRP

Kad nam se dogodi ozljeda, naše tijelo upućuje proteine u to područje i stimulira proces koji pomaže u obnovi oštećenih tkiva. Isti proces se događa i pri ovom tretmanu. Korištenje biološki aktivnih faktora rasta i mreže autolognog fibrina, lokalno primijenjenih, dovodi do povećanja kvalitete tkiva u tretiranom području.

PRP metoda nije preporučljiva:

• trudnicama,
  • osobama s poremećajem zgrušavanja krvi
  • srčanim bolesnicima
  • osobama s teškim metaboličkim i sistemskim bolestima

3. Monalisa Touch u kombinaciji s PRP i HA

Multimodalna terapija koja uključuje  MonaLisa Touch laserske terapija s terapijom PRP-om i HA.

Ova nova metoda u ginekologiji preporuka je Bader instituta iz Londona. Najsnažnija je metoda regeneracije jer udružuje djelovanje laserske terapije i stimulacije regeneracije plazmom obogaćenom trombocitima uz  hijaluronsku kiselinu/ Celullar Matrixom.

Nekirurški tretman hijaluronskom kiselinom te tretman PRP-om mogu se kombinirati jer se radi o biokompatibilnim supstancama koje se prirodno nalaze u našem tijelu. CELLULAR MATRIX je nova i inovativna metoda regeneracije tkiva švicarske tvrtke Regenlab koja koristi sinergijski učinak hijaluronske kiseline i plazme bogate trombocitima.

PRP - metoda regeneracije potaknuta trombocitima obogaćenom plazmom, faktorima rasta i matičnim stanicama.

Imunomodulatorno i antiinflamatorno djelovanje PRP se često koristi u poboljšanju seksualne funkcije i kvalitete života.

HA (hijaluronska kiselina) - je sastavnica  kože koji “navlači” vodu i stvara prostor za stanično gibanje, regulira difuziju mikronutrijenata i hormona, stimulira migraciju fibroblasta i proizvodnju kolagena.
Edwards et al. 2007

Kombinacija PRP/HA je testirana u ginekološkim indikacijama:

• Genitourinarnog sindroma menopauze
  • Stres urinarne inkontinencije
  • Lichen sclerosus

OPIS POSTUPKA:

U prvom dijelu tretmana laserom se rade mikrokanalići koji idu duboko u mukozu vagine/vulve i uzrokuju stimulaciju restrukturiranja kolagena, proizvodnje hijaluronske kiseline, proteoglikana i bolje vaskularizacije tretiranog područja.

Isti kanalići "usisavaju" serum obogaćen faktorima rasta iz trombocita čija koncentracija je 4x veća nego u uobičajenoj krvi i koji pokreću kaskadnu reakciju regeneracije.

Sinergijom više metoda dovodi do snažne regeneracije, djelovanje se intenzivira i produljuje.

Ako niste sigurni za koji od ovih modela je za Vas najbolji ili imate dodatnih pitanja vezano uz tretman...

Naručite se za termin ili BESPLATNU konzultaciju na tel:

Za svaki od ova tri protokola vrijedi:

• preporučuje se inicijalno serija od tri tretmana s razmacima od po 4 tjedna
  • sve 3 metode su potpuno BEZBOLNE i  EFIKASNE
  • nakon tretmanu bilo kojom od ove tri metode možete normalno nastaviti svoje dnevne aktivnosti

Laserska fototerapija upitnik

Molimo Vas ispunite sljedeći upitnik.

Pitanja se odnose na simptome koje imate vezano za urinarni trakt, genitalni sustav i spolnu funkciju u cilju učinkovitog praćenja Vašeg stanja.

Odgovorite na pitanja klikom na klizač (ili povlačenjem istog) koje odgovara stupnju vaših simptoma. Dok odgovarate na pitanja, prisjetite se simptoma u posljednja 3 mjeseca, jer oni najbolje opisuju težinu Vašeg stanja.

Field is required!

Simptomi vezani za vulvovaginalnu atrofiju (VHI):

Osjećate li bol u području rodnice i vanjskog spolovila?
0 nemam simptome, 1 rijetko, 2 povremeno, 3 umjereno, 4 simptomi su dosta izraženi
Field is required!
Osjećate li svrbež u području rodnice i vanjskog spolovila?
Field is required!
Osjećate li pečenje/žarenje u području rodnice i vanjskog spolovila?
Field is required!
Osjećate li suhoću u rodnici i vanjskom spolovilu?
Field is required!

Simptomi vezani za urinarni sustav (PFDI):

Imate li smetnje u vidu učestalog mokrenja?
Field is required!
Pobjegne li Vam (nevoljno) mokraća prilikom kašljanja, kihanja ili trčanja/skakanja
Field is required!
Otječe li urin u kapljicama pri mokrenju?
Field is required!
Osjećate li hitni nagon za mokrenje (morate li hitno ići na toalet)?
Field is required!
Osjećate li tegobe povezane s pražnjenjem mjehura?
Field is required!
Osjećate li bol ili nelagodu u donjem dijelu trbuha ili u genitalnom području?
Field is required!
Dodatna pitanja koja će nam pomoći pri pregledu i liječenju
Molimo Vas odgovorite nam na dodatna pitanja koje ćemo uz odgovore iz upitnika analizirati i koristiti prilikom pregleda...
Godina rođenja
god
Visina
cm
Težina
kg
Field is required!
Da li ste do sada rađali?
Field is required!
Molimo Vas kontakt podatke kako bismo Vas kontaktirali za termin pregleda
Ime i prezime
Vaše ime i prezime